Результати обговорення проєктів освітньо-професійних програм Середня освіта (Математика, інформатика) та освітньо-наукової програми «Математика»

Результати обговорення проєкту освітньо-професійної програми Середня освіта (Математика, інформатика) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Математика) 

В обговоренні освітньо-професійної програми взяли участь 15 респондентів.

Питання, що виносилися на обговорення Відповіді
Чи достатній на Вашу думку перелік навчальних дисциплін ОПП для якісної професійної підготовки?
  • Так – 71,4%,
  • Ні – 28,6 %
  • Інше – 0%
Чи всі навчальні дисципліни ОПП є необхідними для професійної діяльності?
  • Так – 71,4%
  • Ні – 28,6 %
  • Інше – 0%
Чи збережена логічна послідовність вивчення компонент ОПП?
  • Так – 92,9%
  • Ні – 7,1 %
  • Інше – 0%

 

Пропозиції та рекомендації стейкхолдерів при обговоренні освітньо-професійної програми Середня освіта (Математика, інформатика) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Математика)

 

Учасники обговорення Пропозиції Рішення проєктної групи
Бабчинський Ю.В.,

директор Кам’янець-Подільської спеціалізованої загальноосвітньої школи № 5 з поглибленим вивченням інформатики

Вдосконалити навички здобувачів вищої осіти використання сучасного компютерного інструментарію, технічних засобів 

Враховано

Для вдосконалення навичок здобувачів вищої осіти використання сучасного компютерного інструментарію, технічних засобів при оновленні ОПП  до обовязкових ОК пропонується введення ОК Навчальна практика з використання інформаційних технологій в освітньому процесі 

 

Мельник С.В.,

начальник управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради

Збільшити обсяг кредитів на вивчення шкільного курсу математики Враховано

До обовязкових ОК введено ОК Елементарна математика (Алгебра) та Елементарна математика (Геометрія), а також детальне вивчення шкільного курсу математики передбачено в межах ОК «Навчальна пропедевтична практика з математичних дисциплін (шкільний курс)» 

Кушнір В. А.,

вчитель математики Капустянської ЗОШ І-ІІ ступенів, Новоушицького району, Хмельницької області

Звернути увагу на вивчення задач підвищеної складності з математики Враховано

При вивченні освітніх компонент «Елементарна математика» будуть розглядатися як задачі рівня стандарту, так і профільного рівня. Також студентам буде запропонована дисципліна «Розв’язування задач підвищеної складності» у каталозі вибіркових дисциплін

Герман Т.В.,

вчитель математики Кривченської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Борщівського району, Тернопільської області

Включити до освітніх компонент ОПП «Основи корекційної педагогіки» Враховано

Розділ «Основи корекційної педагогіки» передбачено при вивченні освітньої компоненти «Педагогіка» обсягом 2 кредити ЄКТС

Харевич І, здобувач першого курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти
Підсити підготовку здобувачів ВО з шкільного курсу математики  Враховано

До обовязкових ОК введено ОК Елементарна математика (Алгебра) та Елементарна математика (Геометрія)

 

Результати обговорення проєкту освітньо-професійної програми Середня освіта (Математика, інформатика) другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Математика) 

В обговоренні освітньо-професійної програми взяли участь 11 респондентів

Питання, що виносилися на обговорення Відповіді
Чи достатній на Вашу думку перелік навчальних дисциплін ОПП для якісної професійної підготовки?
  • Так – 72,7%
  • Ні – 27,3 %
  • Інше – 0%
Чи всі навчальні дисципліни ОПП є необхідними для професійної діяльності?
  • Так – 81,8%
  • Ні – 18,2 %
  • Інше – 0%
Чи збережена логічна послідовність вивчення компонент ОПП?
  • Так – 90,9%
  • Ні – 9,1%
  • Інше – 0%

 

Пропозиції та рекомендації стейкхолдерів при обговоренні освітньо-професійної програми Середня освіта (Математика, інформатика) другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Математика)

Стейкхолдери Пропозиції Рішення проєктної групи

Городинська Л. М.,

голова циклової комісії інформаційних технологій та фізико-математичних дисциплін, викладач вищої категорії, ВСП «Кам’янець-Подільський фаховий коледж харчової промисловості НУХТ»

Збільшити обсяг дисциплін професійної підготовки Враховано частково

Розширити обсяг дисциплін професійної підготовки можна, обравши  відповідні дисципліни, що запропоновані у каталозі вибіркових дисциплін

Костик В.І.,

вчитель інформатики Кам’янець-Подільського навчально-виховного комплексу №3 у складі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів та ліцею Хмельницької області

Включити до освітніх компонент дисципліну «Основи програмування» Не враховано

Запропонована навчальна дисципліна віднесена до освітніх компонент ОПП ОС бакалавр

Морозюк С.М.,

директор комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Кам’янець-Подільської міської ради»

Збільшити обсяг практичної підготовки Не враховано

У навчальному плані на 2021-2022 н.р. встановлено обсяг виробничих практик, що відповідає вимогам

Дубчак С.М.,

вчитель інформатики Гуменецького ліцею Гуменецької сільської ради

У зв’язку з тим, що відповідно до типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня 2018 року, інформатика вивчається як вибірково-обов’язковий предмет (на рівні стандарту), рекомендуємо приділити увагу впродовж вивчення курсу «МНІ в закладах освіти» методиці навчання усіх вибіркових модулів.

Також було б доречним, щоб у цьому ж курсі здобувачі вищої освіти опановували методичні основи викладання усіх навчальних тем профільного рівня.

Враховано

При розробці робочих програм та силабусів рекомендацію буде враховано

 

Результати обговорення освітньо-наукової програми «Математика» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю  111 Математика галузі знань  11 Математика та статистика 

В обговоренні освітньо-накової програми взяли участь 2 респонденти.

Питання, що виносилися на обговорення Відповіді
Чи достатній на Вашу думку перелік навчальних дисциплін ОПП для якісної професійної підготовки?
  • Так – 100%
  • Ні – 0 %
  • Інше – 0%
Чи всі навчальні дисципліни ОПП є необхідними для професійної діяльності?
  • Так – 100%
  • Ні – 0 %
  • Інше – 0%
Які навчальні дисципліни необхідно включити до ОПП для якісної підготовки фахівців спеціальності? Пропозиції відсутні
Чи збережена логічна послідовність вивчення компонент ОПП?
  • Так – 100%
  • Ні – 0%
  • Інше – 0%
Ваші пропозиції Пропозиції відсутні