Пропозиції та рекомендації стейкхолдерів при обговоренні проєкту  освітньо-професійної програми Середня освіта (Математика, інформатика) другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Математика)

Прєкт ОПП було сформовано із урахуванням пропозицій стейкхолдерів та здобувачів вищої освіти, зокрема бкуло оновлено перелік освітніх компонент:

Стейкхолдери Пропозиції Рішення проєктної групи
Харевич Іван Іванович,

вчитель математики та інформатики ліцею зі структурними підрозділами с. Баговиця, м. Кам‘янець-Подільський,

ОПП логічно структоризована та забезпечує досягнення ПРН. Особливої уваги заслуговують позитивні зміни, що стосуються переліку освітніх компонент, зокрема пропозиція щодо вивчення навчальної дисципліни “Методи розв’язування стереометричних задач “, адже теми зі стереометрії викликаю значні труднощі у вчителя-початківця з математики. Враховано 
Шибівська Тетяна Олексіївна,

м. ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ, вчитель математики

Аналіз проєкту ОПП дав змогу стверджувати, що ОП спрямована на формування компетентностей, якими повинен володіти вчитель ЗЗСО. слід відмітити, що введені навчальні дисципліни “Задачі з параметрами” та “Методи розв’язування стереометричних задач ” дозволять інтегрувати та ситематизувати знання студентів зі шкільного курсу математики. Враховано 
Катричук Світлана Олександрівна,

Капустянська гімназія Новоушицького ОТГ, вчитель математики

Запропоновані в ОПП освітні компоненти є доцільно підібраними, логічно визначеними. Під час їх вивчення у здобувачів вищої освіти формуватимуться ті загальні та предметні компетентності, що необхідні учителю старших класів. Враховано 
Каліта Наталя Анатоліївна,

викладач математики та інформатики Хмельницький кооперативний торговельно-економічний коледж

Чудово та вдало підібрані усі дисципліни. Враховано