Результати обговорення проєкту освітньо-професійної програми Середня освіта (Математика, інформатика) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Математика)
В обговоренні освітньо-професійної програми взяли участь 15 респондентів.
Питання, що виносилися на обговорення | Відповіді |
Чи достатній на Вашу думку перелік навчальних дисциплін ОПП для якісної професійної підготовки? |
|
Чи всі навчальні дисципліни ОПП є необхідними для професійної діяльності? |
|
Чи збережена логічна послідовність вивчення компонент ОПП? |
|
Пропозиції та рекомендації стейкхолдерів при обговоренні освітньо-професійної програми Середня освіта (Математика, інформатика) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Математика)
Учасники обговорення | Пропозиції | Рішення проєктної групи |
Бабчинський Ю.В.,
директор Кам’янець-Подільської спеціалізованої загальноосвітньої школи № 5 з поглибленим вивченням інформатики |
Вдосконалити навички здобувачів вищої осіти використання сучасного компютерного інструментарію, технічних засобів |
Враховано Для вдосконалення навичок здобувачів вищої осіти використання сучасного компютерного інструментарію, технічних засобів при оновленні ОПП до обовязкових ОК пропонується введення ОК Навчальна практика з використання інформаційних технологій в освітньому процесі
|
Мельник С.В.,
начальник управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради |
Збільшити обсяг кредитів на вивчення шкільного курсу математики | Враховано
До обовязкових ОК введено ОК Елементарна математика (Алгебра) та Елементарна математика (Геометрія), а також детальне вивчення шкільного курсу математики передбачено в межах ОК «Навчальна пропедевтична практика з математичних дисциплін (шкільний курс)» |
Кушнір В. А.,
вчитель математики Капустянської ЗОШ І-ІІ ступенів, Новоушицького району, Хмельницької області |
Звернути увагу на вивчення задач підвищеної складності з математики | Враховано
При вивченні освітніх компонент «Елементарна математика» будуть розглядатися як задачі рівня стандарту, так і профільного рівня. Також студентам буде запропонована дисципліна «Розв’язування задач підвищеної складності» у каталозі вибіркових дисциплін |
Герман Т.В.,
вчитель математики Кривченської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Борщівського району, Тернопільської області |
Включити до освітніх компонент ОПП «Основи корекційної педагогіки» | Враховано
Розділ «Основи корекційної педагогіки» передбачено при вивченні освітньої компоненти «Педагогіка» обсягом 2 кредити ЄКТС |
Харевич І, здобувач першого курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти |
Підсити підготовку здобувачів ВО з шкільного курсу математики | Враховано
До обовязкових ОК введено ОК Елементарна математика (Алгебра) та Елементарна математика (Геометрія) |
Результати обговорення проєкту освітньо-професійної програми Середня освіта (Математика, інформатика) другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Математика)
В обговоренні освітньо-професійної програми взяли участь 11 респондентів
Питання, що виносилися на обговорення | Відповіді |
Чи достатній на Вашу думку перелік навчальних дисциплін ОПП для якісної професійної підготовки? |
|
Чи всі навчальні дисципліни ОПП є необхідними для професійної діяльності? |
|
Чи збережена логічна послідовність вивчення компонент ОПП? |
|
Пропозиції та рекомендації стейкхолдерів при обговоренні освітньо-професійної програми Середня освіта (Математика, інформатика) другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Математика)
Стейкхолдери | Пропозиції | Рішення проєктної групи |
Городинська Л. М., голова циклової комісії інформаційних технологій та фізико-математичних дисциплін, викладач вищої категорії, ВСП «Кам’янець-Подільський фаховий коледж харчової промисловості НУХТ» |
Збільшити обсяг дисциплін професійної підготовки | Враховано частково
Розширити обсяг дисциплін професійної підготовки можна, обравши відповідні дисципліни, що запропоновані у каталозі вибіркових дисциплін |
Костик В.І.,
вчитель інформатики Кам’янець-Подільського навчально-виховного комплексу №3 у складі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів та ліцею Хмельницької області |
Включити до освітніх компонент дисципліну «Основи програмування» | Не враховано
Запропонована навчальна дисципліна віднесена до освітніх компонент ОПП ОС бакалавр |
Морозюк С.М.,
директор комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Кам’янець-Подільської міської ради» |
Збільшити обсяг практичної підготовки | Не враховано
У навчальному плані на 2021-2022 н.р. встановлено обсяг виробничих практик, що відповідає вимогам |
Дубчак С.М.,
вчитель інформатики Гуменецького ліцею Гуменецької сільської ради |
У зв’язку з тим, що відповідно до типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня 2018 року, інформатика вивчається як вибірково-обов’язковий предмет (на рівні стандарту), рекомендуємо приділити увагу впродовж вивчення курсу «МНІ в закладах освіти» методиці навчання усіх вибіркових модулів. Також було б доречним, щоб у цьому ж курсі здобувачі вищої освіти опановували методичні основи викладання усіх навчальних тем профільного рівня. |
Враховано При розробці робочих програм та силабусів рекомендацію буде враховано |
Результати обговорення освітньо-наукової програми «Математика» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 111 Математика галузі знань 11 Математика та статистика
В обговоренні освітньо-накової програми взяли участь 2 респонденти.
Питання, що виносилися на обговорення | Відповіді |
Чи достатній на Вашу думку перелік навчальних дисциплін ОПП для якісної професійної підготовки? |
|
Чи всі навчальні дисципліни ОПП є необхідними для професійної діяльності? |
|
Які навчальні дисципліни необхідно включити до ОПП для якісної підготовки фахівців спеціальності? | Пропозиції відсутні |
Чи збережена логічна послідовність вивчення компонент ОПП? |
|
Ваші пропозиції | Пропозиції відсутні |