Гостьова лекція Іллі Наливайка, переможця європейського конкурсу юних науковців EUCYS

Новини

16 жовтня 2024 року у межах вивчення освітньої компоненти «Методика роботи з обдарованими учнями на уроках математики» відбулася гостьова бінарна лекція для здобувачів вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Математика) Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка на тему «Особливості підготовки до математичних олімпіад, написання та захисту робіт МАН з математики». Лекторами виступили багаторазовий переможець математичних олімпіад різних рівнів, призер Всеукраїнського етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України, європейського конкурсу юних науковців EUCYS (The European Union Contest for Young Scientists) Ілля НАЛИВАЙКО та кандидат педагогічних наук, доцент, старший викладач кафедри математики Тетяна ДУМАНСЬКА. Лекція проводилася у змішаній формі.

Під час зустрічі студенти дізналися про особливості участі учнів у різних заходах, спрямованих на демонстрацію вміння творчо застосовувати отримані теоретичні знання для вирішення конкретних завдань, проявляти ініціативу у виборі оптимальних методів їх розв’язування. Ілля НАЛИВАЙКО поділився особистим досвідом участі в олімпіадах з математики різних етапів, зокрема: розповів детально про те, з якого віку розпочав брати участь в олімпіадах, скільки часу приділяв підготовці, яким чином поглиблював свої знання з математики і т. д.

Майбутні учителі математики активно цікавилися методичними аспектами підготовки учнів до математичних олімпіад. Також гість розповів про нелегкий та одночасно захоплюючий шлях до перемоги на конкурсі ЄС для молодих учених European Union Contest for Young Scientists (EUCYS). Здобувачі вищої освіти активно ставили запитання гостю-лектору про: деталі вибору теми науково-дослідної роботи та особливості її висвітлення; самонавчання та уміння знаходити вільний час. Юний науковець пояснив слухачам різницю між виконанням олімпіадних завдань і захистом науково-дослідницької роботи. Йому вдалося донести до аудиторії основний меседж — при перевірці олімпіадних робіт оцінюють лише те, що ти написав, а на конкурсах-захистах робіт – окрім самої роботи має значення твоє уміння представити її, донести присутнім важливість отриманих результатів.

Здобувачі вищої освіти вдячні за цікаву лекцію, а також поради лекторів щодо самонавчання і подальшої роботи з обдарованими учнями на уроках математики.