Пропозиції та рекомендації стейкхолдерів при обговоренні проєкту освітньо-професійної програми Середня освіта (Математика, інформатика) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Учасники обговорення | Пропозиції | Рішення проєктної групи |
Ярова Ганна Олегівна, вчитель математики та інформатики Кам’янець-Подільського ліцею І-ІІІ ступенів “Славутинка” Хмельницької обласної ради |
При вивченні освітньої компоненти «Методика навчання математики» та «Методики навчання інформатики» урахувати Концепції Нової української школи |
У зв’язку із впровадженням концепції Нової української школи з 2022 р. в закладах загальної середньої освіти та затвердженням модельних навчальних програм для 5-9 класів НУШ (10 вересня 2021 року), були внесенні зміни у робочу програму та силабус навчальної дисципліни «Методика навчання математики» протокол засідання кафедри №11 від 14.09.2021 р. Враховано. |
Бабчинський Юрій Васильович, директор Кам’янець-Подільської спеціалізованої загально-освітньої школи І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням інформатики |
В освітній програмі враховано впровадження карантину та переходу на дистанційне навчання у закладах загальної середньої освіти, а саме, введено дисципліни «Елементарна математика (Алгебра)», «Елементарна математика (Геометрія)», що підвищить математичну культуру майбутніх вчителів математики. | Дякуємо за відгук |
Ямполь Юрій Віталійович, вчитель математики та інформатики Кам’янець-Подільського приватного навчально-виховного комплексу “Антей” |
Пропоную під час проходження «Навчальної пропедевтичної практики з математичних дисциплін (шкільний курс)» сформувати навички по заповненню сторінок класного журналу
Залучити до складу проєктної групи вчителя математики та інформатики ЗЗСО |
Дякуємо за відгук
Приймемо до уваги при розробці робочої програми з відповідної освітньої компоненти. Винесемо Вашу пропозицію на обговорення на засідання випускової кафедри математики |
Рой Маріна Михайлівна, викладач математики, ВСП Хмельницький політехнічний фаховий коледж НУ “ЛП” |
Освітня програма логічно структурована, передбачає набуття необхідних компетентностей та програмних результатів навчання | Дякуємо за відгук |
Срібняк Вероніка, здобувач вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
|
Для набуття досвіду навчання математики та інформатики в ЗЗСО розширити практику проведення майстер-класів вчителями ЗЗСО | Дякуємо за відгук.
Винесемо Вашу пропозицію на обговорення на засідання випускової кафедри математики |
Бродюк Віталій, здобувач вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти |
Збільшити кількість освітніх компонент прикладного характеру з математики та інформатики |
Дякуємо за відгук.
Ваша пропозиція врахована До катологу навчальних дисциплін вільного вибору здобувачів вищої освіти К-ПНУ подано освітні компоненти прикладного спрямування |
Каліта Наталія, викладач математики та інформатики Хмельницький кооперативний торговельно-економічний коледж |
Перед виробничою практикою проводити тренування у межах групи, моделювати різні ситуації і розв’язувати їх. |
Дякуємо за відгук. Формування |