Результати обговорення проєкту  ОПП Середня освіта (Математика, інформатика) першого рівня вищої освіти

Пропозиції та рекомендації стейкхолдерів при обговоренні проєкту  освітньо-професійної програми Середня освіта (Математика, інформатика) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 

Учасники обговорення Пропозиції Рішення проєктної групи

Ярова Ганна Олегівна,   

вчитель  математики та інформатики  Кам’янець-Подільського ліцею І-ІІІ ступенів “Славутинка” Хмельницької обласної ради

При вивченні освітньої компоненти «Методика навчання математики» та «Методики навчання інформатики» урахувати Концепції Нової української школи

У зв’язку із впровадженням концепції Нової української школи з 2022 р. в закладах загальної середньої освіти та затвердженням модельних навчальних програм для 5-9 класів НУШ (10 вересня 2021 року), були внесенні зміни у робочу програму та силабус навчальної дисципліни «Методика навчання математики» протокол засідання кафедри №11 від 14.09.2021 р.

Враховано.

Бабчинський Юрій Васильович,

директор  Кам’янець-Подільської спеціалізованої загально-освітньої школи І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням інформатики

В освітній програмі враховано впровадження карантину та переходу на дистанційне навчання у закладах загальної середньої освіти, а саме, введено дисципліни «Елементарна математика (Алгебра)», «Елементарна математика (Геометрія)», що підвищить математичну культуру майбутніх вчителів математики. Дякуємо за відгук

Ямполь Юрій Віталійович,   

вчитель математики та інформатики Кам’янець-Подільського приватного навчально-виховного комплексу “Антей”

Пропоную під час проходження «Навчальної пропедевтичної практики з математичних дисциплін (шкільний курс)» сформувати навички по заповненню сторінок класного журналу

Залучити до складу проєктної групи вчителя математики та інформатики ЗЗСО

Дякуємо за відгук

Приймемо до уваги при розробці робочої програми з відповідної освітньої компоненти.

Винесемо Вашу пропозицію на обговорення на засідання випускової кафедри математики

Рой Маріна Михайлівна,

викладач математики, ВСП Хмельницький політехнічний фаховий коледж НУ “ЛП”

Освітня програма логічно структурована, передбачає набуття необхідних компетентностей та програмних результатів навчання Дякуємо за відгук

Срібняк Вероніка,

здобувач вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

 

 

Для набуття досвіду навчання математики та інформатики в ЗЗСО розширити практику проведення  майстер-класів вчителями ЗЗСО Дякуємо за відгук.

Винесемо Вашу пропозицію на обговорення на засідання випускової кафедри математики

Бродюк Віталій,

здобувач вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

Збільшити кількість освітніх компонент прикладного характеру з математики та інформатики

Дякуємо за відгук.

 

Ваша пропозиція врахована

До катологу  навчальних дисциплін вільного вибору здобувачів вищої освіти К-ПНУ подано освітні компоненти прикладного спрямування

Каліта Наталія, 

викладач математики та інформатики Хмельницький кооперативний торговельно-економічний коледж

Перед виробничою практикою проводити тренування у межах групи, моделювати різні ситуації і розв’язувати їх.

Дякуємо за відгук.

Формування
уміння конструювати і організовувати окремі елементи процесу навчання  передбачено в межах “Навчальної пропедевтичної практики
з математичних дисциплін (шкільний курс)”