Навчальну пропедевтичну практику з математичних дисциплін (шкільний курс) успішно завершено

Новини

З 19 травня по 15 червня 2025 р. здобувачі вищої освіти групи M1-B22 спеціальності 014 Середня освіта (Математика) проходили навчальну пропедевтичну практику з математичних дисциплін (шкільний курс).

Практиканти мали змогу не лише закріпити теоретичні знання, а й зануритися в актуальні освітні трансформації, які впроваджуються відповідно до Концепції «Нова українська школа» (НУШ). Основна увага була зосереджена на формуванні нових педагогічних підходів, використанні інноваційних технологій і цифрових інструментів, а також на розвитку ключових компетентностей майбутніх учителів.

Основні напрями роботи під час практики включали:

  • ознайомлення з засадами НУШ — цінностями, цілями, компетентнісним підходом, інтеграцією змісту освіти, акцентом на формуванні м’яких навичок (soft skills) та партнерських відносин між учителем, учнем і батьками;
  • використання інноваційних та цифрових технологій у навчальному процесі — студенти опанували сервіси для створення інтерактивних презентацій (Canva, Genially), віртуальних дошок (Jamboard, Padlet та інші), онлайн-тестів (Google Forms, Kahoot, Quizizz та інші), платформ для дистанційного навчання (Google Classroom);
  • удосконалення навичок організації та проведення уроку в дистанційному форматі за допомогою онлайн-сервісів Google Meet і Zoom;
  • розгляд принципів створення якісних педагогічних тестів — учасники практики вивчали структуру тестових завдань різних типів, критерії надійності та валідності, питання академічної доброчесності у тестуванні;
  • атестація та сертифікація педагогічних працівників — здобувачі освіти ознайомилися з нормативною базою, критеріями оцінювання професійної діяльності вчителя, процедурою підготовки до сертифікації;
  • проведення фрагментів уроків — студенти готували інтерактивні заняття відповідно до методичних вимог, практикували навички педагогічного спілкування, організації роботи в класі, диференціації навчання;
  • створення навчальних презентацій та візуального супроводу до уроків — студенти розробляли дидактичні матеріали, що сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів та розвитку критичного мислення.

Практика стала важливим етапом професійного становлення майбутніх фахівців, надала змогу відчути реалії сучасної школи, адаптуватися до викликів цифрової доби та усвідомити важливість постійного професійного зростання.