ТЕМАТИКА КУРСОВИХ ТА КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ

МЕТОДИЧНІ  РЕКОМЕНДАЦІЇ з написання та оформлення кваліфікаційних робіт у Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка (нова редакція)

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ до виконання курсових робіт (проєктів) у Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ з написання та оформлення кваліфікаційних робіт студентами фізико-математичного факультету Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка

ПОЛОЖЕННЯ про дотримання академічної доброчесності педагогічними, науково-педагогічними, науковими працівниками  та здобувачами вищої освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка

ПОРЯДОК ПЕРЕВІРКИ курсових, кваліфікаційних робіт, дисертацій здобувачів вищої освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка на рівень унікальності 

Орієнтовна тематика кваліфікаційних робіт 
спеціальність 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями)
предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика)

  1. Диференційоване навчання математики як реалізація одного з ключових елементів НУШ. 
  2. Алгебраїчні рівняння та їх місце в позакласній роботі вчителя математики.
  3. Найкраще наближення композиції функцій з дробовими похідними.
  4. Швидкість збіжності лінійної комбінації рядів Фур’є на класах інтегралів.
  5. Методика викладання тем «Елементи комбінаторики» та «Початки теорії ймовірностей» в шкільному курсі математики.
  6. Методичні підходи до підготовки учнів до математичних олімпіад у середній школі.
  7. Алгоритми та методи їх оптимізації в шкільних олімпіадах.
  8. Методика керування науковими дослідженнями з математики в Малій академії наук України.
  9. Методика розробки і використання диференційованих матеріалів при вивченні комбінаторики у ЗЗСО.
  10. Методи навчання учнів розв’язуванню геометричних задач на побудову.
  11. Задача відшукання чебишовського у розумінні зважених відстаней центра кількох точок евклідового простору.
  12. Зважена задача Штейнера в евклідовому просторі.
  13. Методи теорії ігр в економічних дослідженнях.
  14. Використання аналітичних функцій для фрактального стиснення інформації.
  15. Задачний підхід до формування математичної компетентності старшокласників у навчанні геометрії.
  16. Формування узагальненого поняття міри у шкільному курсі геометрії.
  17. Дослідження граціозних графів.
  18. Елементи комбінаторики та теорії графів в шкільному курсі математики.
  19. Принципи оптимальності застосування теорії ігор в економіці.  
  20. Використання комплексного аналізу у вивченні фізичних процесів.
  21. Методи використання інтерактивної дошки на уроках математики  
  22. Організація рівневого контролю та оцінювання знань з алгебри на основі тестування.      АРХІВ

Орієнтовна тематика курсових робіт
з навчальних дисциплін кафедри

“Методика навчання математики”

  1. Методика вивчення теореми косинусів і синусів в курсі геометрії 9 класу.
  2. Методика вивчення теми «Розв’язування трикутників» в курсі геометрії 9 класу.
  3. Методика вивчення теми «Правильні многокутники» в курсі геометрії 9 класу.
  4. Методика вивчення теми «Довжина кола. Площа круга» в курсі геометрії 9 класу.
  5. Методика вивчення декартових координат на площині в курсі геометрії 9 класу.
  6. Методика вивчення теми «Рівняння прямої. Кутовий коефіцієнт прямої» в курсі геометрії 9 класу.
  7. Методика вивчення векторів у курсі геометрії 9 класу.
  8. Методика вивчення теми «Скалярний добуток векторів» в курсі геометрії 9 класу.
  9. Методика вивчення геометричних перетворень у курсі геометрії 9 класу.
  10. Методика вивчення теми «Центральна симетрія. Поворот. Подібність фігур» в курсі геометрії 9 класу.
  11. Розвиток математичного мислення через задачі з параметрами у 7-9 класах.
  12. Формування навичок розв’язування задач з дробами у 5-6 класах.

   “Диференціальне та інтегральне числення функції дійсної змінної”

  1. Економічний зміст похідної.
  2. Геометричний та фізичний зміст похідної: застосування у прикладних задачах.
  3. Числові ряди Тейлора та їх застосування в наближених обчисленнях.
  4. Поняття границі послідовності та функції: теорія та застосування.
  5. Рівномірна збіжність рядів функцій: аналіз теоретичних основ і практичних застосувань.
  6. Похідна функції та її застосування.
  7. Числові ряди та їх застосування
  8. Границя числової послідовності.
  9. Використання диференціального та інтегрального числення в теорії ймовірностей.
  10. Використання диференціального та інтегрального числення в математичній статистиці.
  11. Історія розвитку диференціального та інтегрального числення
  12. Застосування рядів та перетворень Фур’є в моделюванні природних процесів.
  13. Використання рядів Тейлора в фізиці
  14. Теорія Чебишева та її розвинення.
  15. Роль теорем Вейєрштрасса в теорії апроксимації неперервних функцій многочленами.
  16. Функції Бернуллі та їх найкраще наближення тригонометричними поліномами в метриці простору L.
  17. Застосування похідної для дослідження прикладних задач.
  18. Математичний апарат дослідження задачі розв’язування рівнянь.