ТЕМАТИКА КУРСОВИХ ТА КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ

МЕТОДИЧНІ  РЕКОМЕНДАЦІЇ з написання та оформлення кваліфікаційних робіт у Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка (нова редакція)

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ з написання та оформлення курсових робіт у Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка (нова редакція)

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ з написання та оформлення кваліфікаційних робіт студентами фізико-математичного факультету Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка

ПОЛОЖЕННЯ про дотримання академічної доброчесності педагогічними, науково-педагогічними, науковими працівниками  та здобувачами вищої освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка

ПОРЯДОК ПЕРЕВІРКИ курсових, кваліфікаційних робіт, дисертацій здобувачів вищої освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка на рівень унікальності 

Орієнтовна тематика кваліфікаційних робіт 
ОПП Середня освіта (Математика, інформатика)

  1. Диференційоване навчання математики як реалізація одного з ключових елементів НУШ. 
  2. Алгебраїчні рівняння та їх місце в позакласній роботі вчителя математики.
  3. Найкраще наближення композиції функцій з дробовими похідними.
  4. Швидкість збіжності лінійної комбінації рядів Фур’є на класах інтегралів.
  5. Методика викладання тем «Елементи комбінаторики» та «Початки теорії ймовірностей» в шкільному курсі математики.
  6. Методичні підходи до підготовки учнів до математичних олімпіад у середній школі.
  7. Алгоритми та методи їх оптимізації в шкільних олімпіадах.
  8. Методика керування науковими дослідженнями з математики в Малій академії наук України.
  9. Методика розробки і використання диференційованих матеріалів при вивченні комбінаторики у ЗЗСО.
  10. Методи навчання учнів розв’язуванню геометричних задач на побудову.
  11. Задача відшукання чебишовського у розумінні зважених відстаней центра кількох точок евклідового простору.
  12. Зважена задача Штейнера в евклідовому просторі.
  13. Методи теорії ігр в економічних дослідженнях.
  14. Використання аналітичних функцій для фрактального стиснення інформації.
  15. Задачний підхід до формування математичної компетентності старшокласників у навчанні геометрії.
  16. Формування узагальненого поняття міри у шкільному курсі геометрії.
  17. Дослідження граціозних графів.
  18. Проектна технологія під час вивчення теми «Квадратична функція, квадратні рівняння та нерівності» в 8-9 класах.
  19. Принципи оптимальності застосування теорії ігор в економіці.  
  20. Використання комплексного аналізу у вивченні фізичних процесів.
  21. Методи використання інтерактивної дошки на уроках математики  
  22. Організація рівневого контролю та оцінювання знань з алгебри на основі тестування.      

Орієнтовна тематика курсових робіт
з навчальних дисциплін кафедри

Методика навчання математики”

  1. Методика вивчення виразів і тотожностей в курсі алгебри 7 класу
  2. Методика вивчення одночленів в курсі алгебри 7 класу
  3. Методика вивчення многочленів в курсі алгебри 7 класу
  4. Методика вивчення лінійної функції в курсі алгебри 7 класу
  5. Методика вивчення прямої пропорційності в курсі алгебри 7 класу
  6. Методика вивчення лінійних рівнянь в курсі алгебри 7 класу
  7. Методика вивчення систем лінійних рівнянь в курсі алгебри 7 класу
  8. Методика вивчення елементів стохастики в курсі алгебри 7 класу
  9. Методика розв’язування прикладних задач з  математики у 5 класі
  10. Формування критичного мислення учнів засобами математики
  11. Використання міжпредметних зв’язків під час навчання математики
  12. Методика формування поняття функції у шкільному курсі математики
  13. Використання олімпіадних завдань для розвитку математичного мислення школярів
  14. Формування фінансової грамотності учнів засобами математики
  15. Особливості вивчення теми «Квадратні рівняння»
  16. Особливості підходу «перевернутий клас» під час навчання математики
  17. Методика вивчення теми «Центральна симетрія. Поворот. Подібність фігур» в курсі геометрії 9 класу.
  18. Розвиток математичного мислення через задачі з параметрами у 7-9 класах.
  19. Формування навичок розв’язування задач з дробами у 5-6 класах.

                                                   “Диференціальне та інтегральне числення                                                                                                           функції дійсної змінної”

  1. Похідні вищих порядків і їх застосування у задачах фізики та геометрії.
  2. Сепарабельні метричні простори.
  3. Використання степеневих рядів для наближених обчислень.
  4. Наближені методи обчислення визначених інтегралів.
  5. Застосування похідної при розв’язуванні рівнянь та нерівностей.
  6. Використання рядів Тейлора в задачах теорії ймовірностей.
  7. Історичні аспекти розвитку диференціального та інтегрального числення
  8. Диференціальне та інтегральне числення в задачах математичної статистики.
  9. Використання функціональних рядів при розв’язуванні фізичних задач
  10. Ряди Фур’є як апарат наближення.
  11. Алгебраїчні многочлени найкращого наближення.
  12. Площі під кривими в даних інтегралах через життєві сюжети.
  13. Хаос і логістичне відображення
  14. Фрактальна геометрія: самоподібність, розмірність і застосування.
  15. Геометричний та фізичний зміст похідної: застосування у прикладних задачах
  16. Топологічні основи метричних і нормованих просторів: неперервність, границі та застосування.
  17. Послідовності та їх границі у математичному аналізі.
  18. Похідна та її роль у розв’язуванні прикладних задач
  19. Економічний зміст похідної.
  20. Геометричний та фізичний зміст похідної: застосування у прикладних задачах.
  21. Числові ряди Тейлора та їх застосування в наближених обчисленнях.
  22. Використання рядів Тейлора в фізиці
  23. Теорія Чебишева та її розвинення.
  24. Роль теорем Вейєрштрасса в теорії апроксимації неперервних функцій многочленами.